Nazilli'de Chopper heyecanı

Türkiye'nin 30 ilinden ve 7 ülkeden üyeleri olan Türk Riders Chopper Club'ü (TRCC), bu yılki Büyük Anadolu Sürüşü'ne Mersin'den başladı.

TRCC, her yıl düzenlediği Büyük Anadolu Sürüşü'ne bu yıl Mersin'den başladı. İlk olarak Antalya'da mola veren club üyelerine Nazilli ev sahipliği yaptı. Üyeler iki gün boyunca Sümer Rekreasyon alanında çadır kurarak kamp yaptı. TRCC Başkanı Naci Kaya Büyük, "Club 2013'te Adana'da kuruldu. Bu gün Türkiye ve yurtdışından olmak üzere 300'ü aşkın üyemiz var. Club olarak amacımız, daha güvenli motor sürüşü sağlayarak, birlik, beraberlik ve dostluk kurmak" dedi.

"MOTOSİKLET SÜRÜCÜSÜNÜN KÖTÜ İMAJINI DÜZELTMEK İSTİYORUZ"

Her yıl yapıkları Büyük Anadolu Sürüşü'nde Türkiye'yi daha yakından tanımayı hedeflediklerini belirten Kaya, "İnsanların aklında motosiklet sürücüleriyle ilgili kötü bir imaj var. Biz yaptığımız Büyük Anadolu Sürüşü'yle kötü imajı düzeltmek, kendimizi tanıtmak istiyoruz" diye konuştu. Nazilli halkının onlara karşı sıcak ve içten olduğuna da değinen Kaya, "Bu yıl mola yeri olarak doğası ve havasıyla güzel bir yer olduğunu duyduğumuz Nazilli'yi tercih ettik. Hem Nazilli Belediyesi hem de Nazilli Kaymakamlığı bizi çok güzel ağırladı" dedi.

PRENSİPLERİ TRAFİK KURALLARINA UYMAK

Club üyelerinden biri olan Gani Karslı, "Club olarak prensibimiz trafik kurallarına uymak ve kamp yaptığımız yerlere zarar vermemek. Gittiğimiz yeri nasıl bulduysak öyle bırakıyoruz. Bu konuda halkı da duyarlılığa davet ediyoruz" dedi. Club üyelerinin arasında olan film yapımcısı Ramazan Aşanbuğa, "Sürüşün duraklarından biri Nazilli oldu. Biz buranın doğasını havasını çok sevdik. Önümüzdeki zamanlarda yapacak olduğum filmlerden birini Nazilli'de çekmek istiyorum" diye konuştu.

ÇADIRLARDA KONAKLIYORLAR

Mola verdikleri yerlerde çadır kurup kamp yaptıklarını belirten KKTC Lefkoşa Başkanı Şenol Balaban, "Motor sürücüleri bir yerden bir yere ulaşmak için yola çıkmaz. Gittikleri yerlerin doğasıyla iç içe olmak, farklı yerlerin havasını solumak isterler. Biz de doğayla iç içe olmak için mola yerlerinde çadır kurup kamp yapıyoruz" diye konuştu.

Club'ün Nazilli'deki üyesi olan Ayda Türkalp, "Eşim Chopper sürücüsü, ben de artçıyım. Yani Chopper sürücüsü değilim ama motosikletin arkasında seyahat edebiliyorum. Artçı olmak da çok keyifli" dedi.

MASKESİYLE TÜRKİYE'Yİ GEZİYOR

Club üyeleri arasında Mask lakabıyla bilinen Eşref Karaca, "Motosikletimi maskeyle kullanıyorum. O yüzden arkadaşlar bana 'Mask' diye sesleniyor" dedi.

TRCC'nin kurallarına değinen Karaca, "Öncelikle herkesin motosiklet ehliyetinin olması gerekiyor. Sürüş esnasında kask takmak zorunlu. Trafik kurallarına uymak da en önemli prensiplerimizden. Bunun yanı sıra üyelerin herkesin kendine has olmak üzere yelekleri var. Onları çıkarmıyor ve üye başka birine o yeleği veremiyor" dedi.

CLUB'ÜN EN KÜÇÜK ÜYESİ AYAZ

Club üyeleri arasında anne ve babasıyla yolculuk yapan 10 yaşındaki Ayaz Bozkurt, "Anne ve babamla Türkiye'nin birçok yerine gidiyorum. Motosikletle yolculuk yapmak ve farklı yerleri görmek çok keyifli. İlerde ben de motosiklet sürücüsü olmak istiyorum" dedi.

Mersin'den başlayan Büyük Anadolu Sürüşü, Nazilli'nin ardından İzmir'de daha sonra'da Balıkesir'de devam edecek. Sürüş, 21 Temmuz'da Çanakkale Şehitliklerinde sona erecek.

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.