Nazilli'de Kasap Orkun hizmete açıldı: Açılışa özel indirim

Nazilli'de Kasap Orkun hizmete açıldı: Açılışa özel indirim

Aydın'ın Nazilli ilçesinde hizmete giren et ürünleri işletmesi "Kasap Orkun", düzenlenen törenle açıldı.

Yeni Mahalle'de Orkun Kahveci işletmeciliğinde faaliyete başlayan iş yerinin açılış törenine, eski Nazilli Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan, eski MHP Aydın İl Başkanı Haluk Alıcık, eski MHP Nazilli İlçe Başkanı Hasan Eren, sivil toplum kuruluşu temsilcileri, oda başkanları ve çok sayıda vatandaş katıldı.

whatsapp-image-2026-06-23-at-17-27-23-1.jpeg

Okunan duaların ardından protokol üyelerince kurdelesi kesilerek açılışı yapılan işletmenin, ilçe ekonomisine katkı sağlaması temennisinde bulunuldu.

whatsapp-image-2026-06-23-at-17-27-23-2.jpeg

Açılışa özel hazırlanan kampanya kapsamında 27 Haziran Cumartesi gününe kadar sucuk, kıyma, dana kuşbaşı, kebaplık et, köfte ve hamburger köftesi çeşitlerinin kilogramı 800 liradan satışa sunulacak.

whatsapp-image-2026-06-23-at-17-27-23.jpeg

Kaynak:Haber Kaynağı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
1 Yorum