Nazilli'de otomobil ile motosiklet çarpıştı: 2 yaralı
Nazilli'de otomobil ile motosikletin çarpışması sonucu meydana gelen trafik kazasında 2 kişi yaralandı.
Alınan bilgiye göre, dün akşam saatlerinde Zafer Mahallesi Mehmet Özalp Bulvarı üzerinde seyir halinde olan motosiklet ile otomobil çarpıştı. Çarpışmanın şiddetiyle devrilen motosikletin sürücüsü ile arkasında yolcu konumunda bulunan kişi yola savrularak yaralandı.
Kazayı gören çevredeki vatandaşlar, yaralıların yardımına koşarak ilk müdahalede bulundu. İhbar üzerine bölgeye polis ve sağlık ekipleri sevk edildi.
Yaralılar, olay yerine gelen 112 Acil Sağlık ekiplerince yapılan ilk müdahalelerinin ardından ambulansla Nazilli Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Hastanede tedavi altına alınan yaralıların genel sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.
Polis ekipleri kazayla ilgili inceleme başlattı.




Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.