Nazilli'ye bağlı Arslanlı Mahallesi Menderes Caddesi üzerinde yangın çıktı.
Edinilen bilgiye göre, R.S.'ye ait saman balyaları henüz belirlenemeyen bir nedenle tutuştu. Kısa sürede büyüyen alevleri fark eden vatandaşların ihbarı üzerine bölgeye Aydın Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekipleri sevk edildi.
Olay yerine gelen itfaiye ekipleri, yangına hızlı bir şekilde müdahale ederek alevleri kontrol altına aldı ve söndürdü. Yangında 60 adet saman balyası tamamen yanarak kül olurken, olayda can kaybı ya da yaralanma yaşanmadı.
Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı.