Aydın Büyükşehir Belediyesi öncülüğünde organize edilen etkinlikler kapsamında, Türk rock müziğinin sevilen gruplarından Ayna, Nazilli İstasyon Meydanı'nda sahne aldı. Yaz mevsiminin ilk büyük açık hava etkinliklerinden biri olan konsere, bölge halkı yoğun ilgi gösterdi.
Konser saatinden itibaren alanı dolduran çok sayıda vatandaş, grubun sahneye çıkmasıyla büyük coşku yaşadı. Grup üyeleri, uzun yıllardır müzikseverlerin beğenisini kazanan "Ölünce Sevemezsem Seni", "Akdeniz", "Gelincik" ve "Yeniden de Sevebiliriz" gibi sevilen eserlerini seslendirdi.
Gece boyunca şarkılara hep bir ağızdan eşlik eden Nazillili müzikseverler, grubun performansıyla keyifli bir akşam geçirdi.